130222

Igår var det min födelsedag! Nu är jag ett steg närmare gammal, d.v.s. 24 år. Haha. Nästa födelsedag blir inte nåådig ;)

Jag hade iallafall en riktigt bra dag! På förmiddagen städade jag, inte världens roligaste, men trevligt när man väntar besök framåt kvällen. Då kom la familia, och det blev lite käk. Och presentöppning. Fick bland annat sängkläder och av min K fick jag BILJETTER TILL SUMMERBUUUUUUUURST! :D Såå.. I början av juni är det VI som står och röjer till Axwell och Guetta. Woopwoop! :D Kvällen avslutades med en liten promenad i mörkret med min kärlek. Bra dag!

Nu väntar jag på att densamme ska komma hem. Vi ska åka och träna är det tänkt. Rygg blir det för mig idag. Tror jag.

Kram / Susanne, numer 24årig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0