120905

Hej!
Här har jag icke skrivit på ett bra dag. Anledningen? Jo, den föreliggande orsaken till att jag igår kväll låg och feberyrade och var sjuk som attan. Anledningen är att det har varit sjuuuuuukt mycket den sista tiden. Det har vart skolstart, föräldramöten på kvällarna, bröllopsplanering, jag har jobbat över, bröllop, utvecklingssamtal och på det jobba tio timmar i veckan hemifrån. Någon som är förvånad att jag fick en febertopp? (eller är det bara jag som alltid får det som ett wakeupcall efter några hysteriska veckor?!) Nog om detta, den här veckan har jag "bara" 4 timmars överjobb kvar, och nästa vecka bara några få.

Men klagar, det gör jag icke sörru! Det är så mycket som är så fruktansvärt roligt nu för tiden och min brors bröllop ska vi inte tala om! Lipade som en sill och var allmänt lycklig hela kvällen. "En riktig bröllopsfest ska inte sluta förrän halv fem" var det någon klok person i lördags som sa. Det gjorde den inte heller. Slutade alltså.

Nu sitter jag och jobbar några timmar, men snart ska jag nog ta kväll. Halsonten berättar att det inte blir någon löpning ikväll, och tur är väl det.. Behöver som sagt lite vila. Ibland blir det för mycket av det goda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0