Upon the hill, across the blue lake

Visst blev det både nytt gymkort och ett gympass idag. Hur smart det sistnämnda var låter jag vara osagt, men kul var det. Trots den irriterande huvudvärken som ständigt gjorde sig påmind. Det är lite vemodigt att byta gym, det må jag säga, men när fördelarna väger tyngre än nackdelarna är det bara att tuta och köra. I slutändan blir det bra, trots att jag faktiskt än idag längtar tillbaka till sportlife, där jag slutade för två år sedan, haha.

Ikväll står tacos på schemat, har inte hunnit med det i helgen nämligen. Haha, jaaaa, tacos är standard på helgen! Bäst att börja hacka grönsakerna, så det blir något käk här snart!

// S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0