121031

Helloo! Vilken morgon, vaknade föra klockan (efter tio timamrs sömn) och nu lallar jag bara runt här hemma. Om 45 minuter åker jag och mina kollegor ut till Lysekil och går på en matteföreläsning. Ska bli intressant! Sedan är det, som tidigare nämnt, lov.

Viktiga saker som jag har kommit fram till den här morgonen är exempel att jag nu vet vilket vin jag ska dricka på fredag, då det vankas fest här i huset. Det är ju såhär va, att jag inte dricker vad som helst. Tur för mig att jag gillar torra viner, och just hittade ett med 3g kolhydrater per liter. Det blir till att ta en sväng till systemet senare.

Nu är nog mina ägg klara, dags för frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0