121028

Eftersom jag var ledig fredag, har det varit en riktig långhelg. Nu blir det jobb i tre dagar och sedan 4 (!!) dagars ledighet. Treevligt! Helgen har spenderats med vänner, nästan från morgon till kväll. Vilken tur att jag har så fina vänner må  jag säga!
 
Idag har det vart storhandling.. Och sedan lite fix här hemma. Ska måla om några krukor och ljusstakar, men färgen började rinna redan med primern, så jag antar att det var lite kallt för att måla idag. Typiskt. Jaja, bara att slipa och måla vidare en annan dag :)
 
Det ringde från gymmet nyss. Jag hade bokat mig på kettlebell, för jag är sjukt nyfiken på det. Tror ni inte att det var inställt då? Åh. Typiskt. Men det får bli en annan dag, och medicinboll idag istället. Träning blir det oavsätt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0