121016

Hej! Tråkigt väder och apt till klockan sex kan göra vem som helst trött och redo att bara hoppa ner i soffan när hen kommer in. Om jag inte blivit väldigt inspirerad av min samåkningskollega precis innan jag steg ur bilen hade det nog blivit så också. Men istället gick jag in och bokade mig på ett zumbapass! Både igår och idag morse har jag dansat Zumba med eleverna, men det här passet var det lite mer riv i så att säga ;) Hur som helst, grym avslutning på en tråkig aptdag.

Imorgon ska jag ha ett danspass med 35 elever. Haha, hur ska detta gå?! Jag har gjort en luften koreografi till de iallafall. Ska bli kuuul. Efter jobbet ska jag göra något ännu roligare, nämligen åka till Uddevalla och träffa Malin! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0