121013

Häromdagen kunde fasterhjärtat inte stå ut längre, utan ringde mamman och frågade om barnet var ledig på lördag. Det var han, så idag hämtade jag den lilla skatten och nu ligger han så sött och sover inne i vår säng. Kim är ute och skjuter älg (Jajamen, hans första älg fälldes idag! ) men jag lovade Hampus att Kim skulle vara hemma innan han vaknade.. Hoppas jag kan hålla det löftet!
 
 
Nu har jag ätit lchf på mitt sätt i tre månader och jisses vilka resultat! 13 cm över stussen och 8 cm i midjan. Vågen visar snart på minus 9 kg och jag mår så sjukt bra! Kläder har blivit för stora, skjortan jag aldrig kunnat knäppa hela vägen knäpptes galant i morse och i morgon börjar en ny träningsepok. Nytt fokus, nytt ställe och (tillslut) ny form! Wooooooooooopaaa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0