121011

Heej! Idag har jag hängt på Gullmarsborg hela dagen. Skridskoåkning och simning, you know. Alltså tredje dagen i Lysekil denna vecka, haha. Jag gillar´t!
 
Kom hem tidigt, men jobbade ändå över 1,5 timma, och gick in en sväng på loppisen. Två ljusstakar fick följa med hem. Tanken var egentligen att måla om båda, men den ena är så fin i färgen så den kanske får vara som den är... Den är mer guldfärgad än mässing och gjorde sig rätt bra med ett kronljus i sovrummet. Den andra, en typisk nattljusstake med fat under och "öra" ska bli svart. Kommer nog bli sketabra och snart får jag nog nöja mig. Jag kan ju inte ha huur många som helst. Jag får nog köpa mig en vit sprayburk och variera färgerna. Typiskt mig att snöa in mig på något...
 
Såhär blev de andra iallafall!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0