121125

Thé helg is over. Men vad bra den har varit! I fredags var det personalfest med sommartema, fick en biljett till Hawaii och sedan var det hålligång hela kvällen.

Igår på dagen var jag och K in till torp och fikade med en vän och hennes kille. När man bor långt ifrån varandra är det så kul när man väl får tid att ses, om bara för en fika. Sedan blev det filmkväll här hemma, Johan Falk. Gurka och dipp till det.

Idag fortsätta helgen med ett gympass på förmiddagen, och sedan in till mor och far på familjemiddag. Mysigt! Hade en liten unge i knät:" Susanne... jag sitta ditt knä. Min Susanne. MIN!" aaaah, mitt hjärta smälter av denna fina lilla underbara pojk. Vill bara äta opp'en!

Nåja, back to work imorgon! 4 veckor kvar till lov :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0