121104

Hej! Jag har suttit nu på förmiddagen och försökt planera upp litt liv, eller iallafall mitt jobb. Imorgon inleds andra halvan av höstterminen, och mina elever ska få lite nya arbetsområden att sätta tänderna i. Det blir en salig blandning av bråk, procent, ph-värde och fotosyntes. Kul!
 
Helgen har vart grym! I fredags var det fest här i huset hos grannarna, och jag i egenskap av fängelsefånge var självklart där. En riktigt lyckad kväll med dans, vin och massa trevligt fölk. Igår var jag iochförsig inte bakfyll, men seg. Efter en produktiv morgon med tvättstrykning och städ, fick jag på sparlåga. Det blev en eftermiddag och kväll tillsammans med grannarna. Tacos, film, Så mycket bättre, snacks och sist men inte minst (men vinst): spelet Brainstorm. Perfekt avslut på en seg lördag!
 
Senare idag blir det gym, medicinboll är det tänkt. Efteråt blir det lite kondition. Grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0