120712 - det gäller att se det positiva

Dagen började inte riktigt som jag tänkt mig. Skuttade upp på vågen det första jag gjorde.. "Nu jävlar har det hänt grejer!" var min första tanke. Men icke. Inte så mycket iallafall. Snörade direkt på mina joggingskor och drog ut. Kom en kilometer.. det började småregnade. Tvekade men fortsatte gå. Det började ösregna och jag fick vända och praktiskt taget springa tillbaka. Jag var som en genomdränkt katt, och det droppade om mig i trappuppgången upp till lägenheten, haha.
 
När jag kom hem fick jag se till att få lite perspektiv på saker och ting. Vafan spelar vågen för roll?! Jag mår oförtjänt bra på alla sätt och vis. Det är ju det som är det viktiga. När sedan måttbandet hjälpte mig att se lite skillnader var jag övertygad. Jag gör det här för min skull, inte för min vikts skull.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0