120126

Heeej! Sitter än en gång vid datorn. Pust. Jag har dock fått igång min stora bärbara igen (Tack Malin för ny sladd, tack K för uppdateringar och kylplatta) så nu kan jag sitta där ibland också. Helt seriöst har vi fyra datorer i vårt hem just nu.. Plus var sin android. En dator är iförsig från mitt jobb, men ändå. Sinnessjukt vad mycket prylar man (läs: jag) tycker man (läs: jag) behöver. På tal om det vill jag ha en surfplatta...

Veckan har inneburit jobb, träning och bankbesök. Har besökt tre banker i veckan så nu får det nog räcka på ett tag, haha. Men nu ska iallafall sparandet och placerandet och hela tjohejsan vara igång och klart. Gött att få sånt där fixat. Tillsammans med A-kassablankett och första heltidsjobbslönespecen måste man väl ändå säga att jag samlat ihop en hel del vuxenpoäng?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0