120115

Vilken helg! Igår var det fullt hus här hemma. Tack för alla blommor och saker! Jag har en familj som är stolt över vad jag åstakommit de senaste åren, det är säkert det. En jättemysig dag var det iallafall. Bjöd på tacopaj och dumlekladdkaka. Mumma! :) Igår kväll var vi så trötta så vi gick ut en låång promenix i den stjärnklara kvällen. Så sjukt gött att bara komma ut, fylla kroppen med energi och ny luft och samtidigt få prata av sig lite!

Idag har Malin varit här, och vi har skrivit lite på kompletteringen. Räknar med att snart bli färdiga med den. Sedan blev det en sväng till gymmet, innan vi kom hem och här sitter jag nu, nyduschad och väntar på att kycklingen ska bli klar. Jag planerar morgondagens lektioner och har det lite gött sådär som man bara kan ha en söndagseftermiddag när man faktiskt längtar till måndag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0