120102

Ja, jag låg någon timma till igår innan jag somnade. Och sedan, runt fyra, ringde hemtelefonen. Jag fattar inte varför den gör så ibland. Ringer, och när man svarar tutar det bara. Det är ju "riktiga" nummer som ringer. Typ Agda från Dingle. Tror nog hon sover fyra på natten.. Kan det felkopplas kanske? Tål att funderas över, för jag får typ hjärtattack och tror att någonting hänt någon varje gång det ringer på natten.

Lyckat nog försov jag mig idag. För vad kan man ju undra, jag ska ju ändå bara vara hemma och planera idag. Men ändå. Det är inte ok att vakna halv tio när man skulle gått upp åtta. Jaja, ingen störra fara skedd.

Idag blir det finlir deluxe på uppsatsen innan vi skickar in den för slutgiltlig granskning, och ikväll får vi besök! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0