120222

Godmornings! Har iochförsig varit uppe några timmar redan, men ändå. Kvällen igår spenderades ju som sagt tillsammans med familjen. Jag går numer under namnet Soso/Susu av minstingen i familjen. Fina presenter jag fick också, allt från tallrikar till kamerastativ och en stoor elgrill. Har man ingen balkong så :) Tusen tack!

Snart ska jag börja fixa ordning mig här och åka ner till Göteborg och Malin.

Riktigt nice! Kletet (oljan) i håret ska tvättas ur nu. Har kört med oljeblandning (ricin, oliv och mandel) i en månad nu ungefär. Jag har inte märkt någon väldig skillnad på längden, men kvalitéten. Herregud, vilket Hollywoodsvall jag har! ;)

Jag saknar min kaffemaskin, men sålänge den är på lagning får jag nöja mig med att fota bönorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0