120212

Söndag! Vilken helg! Igår var det Ullared för hela slanten, dock kom jag inte hem så mycket fattigare. Men liite shoppade vi allt, självklart! Det mest onödiga var väl... en minitång. Men den var rolig att göra lockar med, såå det kanske inte var så onödigt ändå! Vi bytte tillbaka till vår bil i Uddevalla och åkte hemåt, men bara någon timme senare kom vårt resesällskap tillbaka och vi såg på Melodifestivalen och göttade oss. Härligt! Frammåt timmarna blev vi nog alla lite övertrötta, så när tråkiga skämt blev roliga var det dags att krypa till kojs. Måste jag tillägga att det var en bra dag igår?

Idag har vi tvättat bilen. Åkte in till Uddevalla och hyrde en tvätthall där vi kunde stå och greja. Det var gött och pärlan blev fin. Sedan blev det besök hos mina föräldrar och sedan K's morbror, och nu har jag läst Temaboken vi arbetar med i skolan och börjar planera upp veckan. Sista veckan innan jag checkar ut och tar Nejnejnej, jag menar HAR ledigt en vecka. höhö.

Göttigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0