120209

Trots att jag var kvar på jobbet i en timma efter min ramtid, kunde jag åka hem i härligt solsken. Jag pratade med mamma hela vägen, gott att prata av sig ibland! Det har varit en bra dag, jag gillar mina tidiga torsdagar, eller, jag gillar ALLA dagar! Men men, nog om det.

Vad som händer sedan får vi se. Lite pill hemma kanske. Vill så gärna komma igång med renoveringen av det-där-rummet-som-lixom-bara-blivit-över-och-istället-används-till-förråd. Det gör vi ju självklart inte idag, men det  hade vart gott att komma igång med tankarna iallafall. Sedan vill jag ut och fota också. Men det hinner ju mörkna innan dess.

Hittade ett simpelt redigeringsprogram på nätet. Vill fota och redigera på riktigt igen och inte bara slarvgöra, som nu.



Kommentarer
Postat av: Malin

Vad var det för redigeringsprogram? :)

2012-02-10 @ 11:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0