121220

You can call me Susanne the lightstöpare. Eller inte, men jag håller på att stöpa ljus just nu. I koppar. Trevligt pyssel!

Ska samla lite energi nu, sedan blir det att ta tag i garderoben. Den är kaos nu, och det blir inte bättre av att där finns många kläder som inte passar.. Måste. Rensa. Bort. Och packa förstås, tänkte göra det på samma gång, så är det gjort.

Jag behöver en liten egoboost, och det kanske jag kan få genom att prova och se hur mycket kläder jag faktiskt kan lägga undan. Jag är en sådan där som (ärligt talat) aldrig kommer bli nöjd med hur man ser ut. Krasst nog är det så, och det har jag insett. Det har egentligen alltid varit så, och det är väl stört i sig men det är någonting jag jobbar på och säkerligen får jobba länge på. That´s it. Hur som helst måste jag fokusera på de 12 kg jag tappat, istället för de ytterligare kilona jag gärna blir av mig. Självklart är det så, det tycker alla, men det är svårt. Jävligt svårt. Men högen med för stora kläder kanske kan ge mig lite perspektiv.
 
Jävla järnspöken. För det är ju bara i huvudet. Bara i huvudet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0