110925

Helloooo! Pluggsöndag idag, skittråkigt jag vet, men vad fasen gör man?  Jo man läser om lärarprofessioner och ser glad ut, haha. Sista grejen nu så det är bara att köra helt enkelt!

Lite söndagsseg och bakfull men annars mår jag prima! Igår var vi inne hos P & A och partajjade. Massa roligt folk, var nog längesedan jag skrattade så mycket! Sedan blev det även en kort men intensiv sväng på ett överfullt Mortens. Dansade en timma och sedan var det dags för stängning och hemgång. Sov gott på bussen hem vill jag lova!

Igår hann vi även med en sväng ut till stugan förresten! K hade Hampus i en sån där ryggsäcksliknande sak på ryggen och jag hade svampkorgen i högsta hugg och så gav vi oss ut på promenad medans de andra fick grejat lite. Med en överfull korg gick vi hem igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0