110922

Gårdagen var riktigt trevlig, och kom hem ett par lappar fattigare, men tre påsar grejer rikare! Kan man bära upp allt till lägenheten på en gång är det inte för mycket. Så det så! Finfina fynd gjordes och kick-some-ass-god asiatisk buffé åts. Sushi.. ♥

Idag vart det skola och imorgon blir det ännu mer jobb. Jobbar extra mycket nu, för det kommer inte bli så mycket av den varan sedan när jag börjar praktiken. Sweet. Eftersom jag jobbar en del nu får en hel del fritid åt till plugg. Så får det bli ibland.

Nu ska jag snart sluta läsa och gå och göra ena goo proteinshake till mig och min fina. Göött ska´re bli! Förstår mig inte på folk som sveper protein som smakar skit typ bara för att när man kan köpa hyffsat gott och fixa till så de smakar himmelskt utan att näringsvärden ändras särskillt mycket. Vår staxmixer gick sönder igår så det var låånga timmar innan vi kunde åka och byta den, haha! Välanvänd? Jepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0