110920

Ahhhhhworofvo! Jag sitter här hemma och nerverna pirrar i mig. Jag ska göra något jag, konstigt nog, aldrig gjort förrut. Hur det går får vi helt enkelt se. Känner mig mest fånig som stressar upp mig, men jag antar att det är för att det här är ett steg ut i verkligheten.

Idag har jag jobbat. Trevligt värre. Imorse fick jag ett väldigt trevligt sms med en liten gullig fråga i "vill du åka med till Ullared imorgon?" HELL YEAH, tänkte jag, som faktiskt är ledig (ok, det heter inläsningstid) just imorgon. Så klockan sex imorgon befinner jag mig i en bil på väg till paradiset (ok, jag överdrev väl kanskel lite dådå) med Marielle och hennes pappa och bror. Kommer bli helnice, och listan börjar redan fyllas på! 

Nu ska det lagas mat här. Kyckling i jordnötsås tänkte jag mig. Starkt. Väldigt starkt. Starkt ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0