110918

Hujedameeeeeeej. Förkylningen is still here, och jag blir mer och mer irriterad för varje minut. JAG VILL VARA FRISK. Hur det kändes när K åkte till gymmet nyss? Utan mig. Fördjävligt. JAG VILL MED  TRÄNA. Men icke, jag har bestämt mig för att ta det lugnt några dagar tills förkylningen släpper. Tränar jag finns risken att jag förblir förkyld hela hösten, typ.

Håkan i fredags var kanoners! Vi satt mest och drack drinkar vid sidan av scenen, men ändå. Kaffedrinkar är aldrig fel, haha. Och absolut inte tillsammans med Håkan-låtar. Jättetråkigt att jag inte kunde följa med ut sedan bara, men det får bli en annan gång! :)

På tal om drinkar blandade vi världens godaste kaffedrink igår kväll! En espresso blandad med baileys och likör 43, toppat med ångskummad mjölk. Aaah, jag dog typ! Till den såg vi på bridemaides, fast såg inte klart. Galet kul film, fast lite äcklig, hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0