you shoot me down but I won't fall

Plugget får vara nog för idag. Nu är det matlagning här hemma som gäller. Kycklingwok med chili och basilika. Yummie, men lite för o-starkt kanske. Sedan åker jag till Uddevalla och dansar lite.

Fan, jag är så sjukt sur på mig själv. Allt som jag kan lyckas med och så.. händer lixom ingenting. Och vemfan kan jag skylla på förutom mig själv? Ingen. Fucking ingen. Märkligt att man kan välja bort det man helst av allt vill, bara för att man är lite bekväm med tillvaron. Bekväm med en tillvaro man inte vill ha. Åh! Jag vill lyckas.

when it was good.


Kommentarer
Postat av: sara

Fin blogg! vad händer?

2011-10-31 @ 19:49:01
URL: http://marbellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0