111130

Moorning! Sitter proppmätt med kaffekoppen i handen. Snart ska jag åka iväg här. Blir ju självklart till att skriva idag också. Det går bra för oss tycker jag ändå, ligger bra till med vår tidsplanering. Men självklart kommer vi behöva stressa och slita håret av oss sista veckan. Men än så länge går det bra!

Mör i kroppen.. Denna träning, hehe. Nejdå, gött att vakna och vara sådär mosig i mucklera. Det tycker då jag. Ikväll blir det nog inge gym, ska packa istället. Vi åker ju på fredag. Ska bli riktigt kul att komma iväg några dagar och bara ha det gött!

Fick ett trevligt sms igår. Wohooo, så glad jag blev! :D Hoppashoppashoppas nu bara allt går som det var tänkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0