111109

Redan onsdag! Where do my days go? Jo, jag hittar på massa trevligheter, och då går det ju fortare än fortast. Igår var jag tillexempel barnvakt på kvällen, så jag och Hampus busade mest runt och lekte. Väldigt trevligt! Sedan lite prat med bror och sådär. Annars är det skrivstuga på dagarna som gäller. Jag och Malin har precis startat upp vårt tio veckors långa projekt: Examensarbete. Krävande, svårt men fybubblan vad kul och lärorikt! haha. (Fråga mig inte samma sak om några veckor. Jag lär inte ha samma svar!).

Annars är det roooligheter på gång här. Waaaaah! :D Nya, spännande möjligheter. Jaja, nog om detta.

Nu blir det matlagning här hemma. Men som vanligt tar vi en tripp till gymmet innan vi käkar´n. Men självklart äter jag även innan träning med, vem vill bli av med mukklera? ;)

Njoootning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0