110518

Sovmorgon idag. Gött! Har legat och läst lite nu på morgonen, har litteraturseminarie idag och börja läsa vid tio igår. Wuuups! Men en otroligt intressant bok, Utstött, om mobbning rätt och slätt. Så idag blir det mobbningsseminarie (gu så fel det lät...) och det ska bli otroligt lärorikt. Man kommer ju stöta på både det ena och det andra ute i arbetslivet så det är riktigt bra att man iallafall får någon utbilning i det. När jag gick i högstadiet var jag förresten kamratstödjare. Hasselaprincipen följde vi då, som också står om i boken. Sedan kommer jag inte ihåg att vi gjorde så mycket relevant just för mobbning i skolan, utan mest fikade och åkte på läger. Men ändå.

Nu: Färdigfixad
Snart: Frukoost
Sen: Dra mig till tåget
Efter det: Seminarie
Senare: Hem och löpträna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0