110517

Idag har jag haft praktikbesök och steg tre-bedöming. Men andra ord kom en snubbe och skulle kolla på mig när jag hade lektion. Hur det gick? Det gick sketabra!! Eleverna lyssnade, han var mer än nöjd med min planering, mitt upplägg och mitt genomförande. Tjoho, det går bra nu! Vi pratade sedan om hur lång tid det tar och komma in i sin yrkesroll... För mig tog det tre år att känna mig hyffsat säker på min sak, trots att jag är låååååångt från fulllärd. I mitt yrke tror jag förresten aldrig man kan bli färdig.  Nu är min utbildning rätt lång, men jag tror inte det spelar någon roll. Det tar tid att lära sig, bli säker och sedan trygg i sitt yrke. Vad det än är. But it´s worth it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0