110511

Om jag har mycket att göra? Har giraffer lång hals? Det senaste har varit fullt med både det ena och det andra. Igår sprang jag mitt första lopp och mitt första Vårrus ever. Riktigt göött förrutom asfaltsunderlaget då. Det var absolut inte sista gången jag spriger lopp! Måste tillägga att Erica var världsgrym igår med! ♥

Efter utflykt i skolan idag och annat gojs är jag supertrött. Men det hindrar mig inte från ett pass på gymmet, inte. Det bästa av allt är att jag får styrketräna heela passet idag, eftersom vi stuvat om lite i vårt träningsupplägg. Så idag drar jag på mig ett par slappa träningsbralls och åker och trängs med killarna på gymmet!

Förövrigt älskar jag mitt kommande yrke, det här kommer bli grymt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0