110503

Maj already. Det här året har gått så himlans fort, tänk, snart har vi bott här i ett halvår. Det känns som dagarna flyger förbi, och man hinner väl inte riktigt med i svängarna kanske. I och med att jag har många bollar i luften, många saker att göra och otroligt svårt att säga nej, medför det också en hel del stress... Dessutom är jag sjukt självkritisk och kräver mycket från mig själv. Jag som aldrig brytt mig om att känna efter förrut, inser nu att jag måste det. Jag har hög puls, börjat glömma vissa saker, mitt humör är inte hallon och jag har periodvis börjat känna något magkatarrliknande. No good, no good. Perioden jag har framför mig är intensiv och jag kan tyvärr inte göra så mycket åt den. Det lugnar ner ner sig första veckorna i Juni, och sedan jobbar jag fyra veckor (120 %) Sen ska jag lata mig halva Juli och heela Augusti. Vila upp min inför min sista termin som student, innan jag ska ut i arbetslivet. Jag kommer väl klara det här?

Det var lite morgondravel det, nu åker jag och tar hand om mina ungar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0