Vad som betyder något

Ikväll bytte jag löpbandet mot roddmaskinen. Himla bra uppfinning detdär, och jag fick rott nästan en mil. Inte för jag tror på räknetekniken på löpband/crossar/cyklar/whatever. De ska man inte lita på. Absolut inte kaloriförbrukningen. Nono, finns nog ingenting som kan vara så missvisande som dem. Men man kan ju alltid ha den som en fingervisning för hur det gått och istället kolla relationen mellan två variabler.

På tal om träning och sånt, så är det ju skitbra att träna och så, men gym är inte allt. De andra 22 timmarna om dygnet är minst lika viktiga. Jag vågar säga viktigast. Rör du på dig de två timmarna, och sitter stilla resten, är det typ skitsamma. Om man inte hade suttit still 24/7 stället då. Men det är en helt annan sak. Jag hoppas ni förstår vad jag menar, lite svårt att få fram poängen inser jag men.. mer vardagsmotion till folket, haha. Men självklart även svettiga gymbesök, massa endorfiner och gottigheter ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0