Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din

Gårdagen var riktigt jälka kul! Håkan var verkligen jättebra, som alla andra gånger, och det var kul att vara på en lite mindre spelning. Det blir ju mer kontakt då, än när han tillexempel spelat på Liseberg och det är hur-många-som-hellst i publiken. Grym låtlista och ja, vad mer kan man säga. Fem av fem toasts till Håkan Bråkan!

Sedan drack vi upp vårt vin, och begav oss ner till stan. Det blev Harrys 18 för vår del, haha. Vi stod och dansade på schlagergolvet hela kvällen i stort sett, tills det blev pingvin takeaway (big fail, det var kallt att sitta ute) och tillsist kom K och hämtade oss. Vid den tidpunkten kunde jag inte gå längre typ, eftersom jag dansat och hoppat kring i mina tiocentimetersklackar oavbrutet i 6 timmar typ. Jag har fortfarande sjukt ont i trampdynorna, haha. 

Summa sumarum, en tokgrym kväll med en tokgrym människa. Tack för igår, Malin (och Håkan)! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack själv för en helt fantastiskt rolig kväll! :)

2011-03-06 @ 16:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0