110331

Idag är det ingen vanlig dag, för det är Kims födelsedag! Hurra, hurra, hurra! ♥

En mycket piggare Suss is talking, och jag ska åka ner till skolan om ett tag. Tydligen var tågen iställda och just precis bussen jag behöver ta från torp har ingen anslutning här men det funkar ändå för bilnyklarna hänger så fint hemma på kroken. Kort dag idag, och jag räknar med att vara hemma halv sex igen. Då blir det paketöppning för baby, woho! Hoppas han blir glad för mina presenter, men det vet jag nog att han blir.

Dags att packa väskan och åka snart då. Denna kurs verkar förövrigt riktigt intressant och relevant för vårt kommande yrke (äntligen!) och behandlar konflikthantering, mobbing och ett genusperspektiv.

Åh jävla skit. Nu stod det på västtrafik att  det är kraftiga förseningar på E6. Varför??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0