110328

Här har det vart tyst ett par dagar men inte har jag bara slappat för det! Snarare tvärt om.. Har haft en kanonbra helg som innehöll både massa träning och god mat (bästa kombon??) samt både min och Kims släkt och familj. Kanoners kanon helt enkelt!

Idag kom jag äntligen ner till skolan i någorlunda tid efter en rad förseningar. All heder till busschaffören som ringde ett antal samtal för att Göteborgsbussen skulle vänta på mig, när det egentligen var fel buss jag satt på. Thank you, och jag kom som sagt ner prick när jag började.

Hemma igen snokar jag litteratur och skriver ner kommande vecka i kallendern. Viktigt om man ska få ihop dagarna med alla måsten/viljor när man heter Susanne. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0