110324

Det är torsdag, och jag har stuvat om lite i mitt schema, vilket innebär att jag fick sovmorgon idag. Härligt och välbehövligt. Imorgon börjar ny kurs så det är bara att ta det lugnt medans man fortfarnade kan, haha.

Idag ska jag bara ta de soft och chilla lite. Kokar en kanna kaffe nu. Sedan pilla lite mer och sedan dra mig innåt Uddevallatown. Det blir en tripp upp till Erica och Hampus. Har saknat lillen bra länge nu, så idag ska jag bara leka och kramas, och självklart dricka kaffe med mamman! det är så roligt att ha en familj som man tycker om så fruktansvärt mycket, och gillar att umgås med!

Sedan ska jag träffa en gammal vän som är på besök här i stan. Det blir en träningsdate för våran del, på Sportlife. Var år sedan jag var där, och det är ju kul att hinna med ett sista pass där innan jag lämnar för gott. Det där lät kanske lite väl drastiskt, haha. Iallafall blir det ett pass pump ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0