110321

God moorning! Här sitter jag med kaffe plus äggmackor och njuter av livet. Nja, kanske inte riktigt. Jag är trött efter en alldeles för lång snooze. Jag fick köra Kim till sin chef klockan halv 6 imorse med.. Snart ska jag iväg och jobba på fritids, det ska iallafall bli kul! Sedan blir det även fika i U-town innan jag åker hem igen.

Igår kväll såg vi på Black Swan, en kritikerrosad balettfilm. Den var lite störd och skitläskig, haha, men jag tyckte den var värd att se på ändå. Välgjord, fast jag inte fattade hela grejjen. Tillochmed baby var imponerad av svansjön, tåskor och den eviga längtan till att bli perfekt.

Klockan gåår! Dags att åka! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0