110626

Today is a better day! Så himla härlig dag, vi har åkt runt på kusten och bara varit, jag och K. Självfallet hade vi med oss träningskläderna, så vi kunde ta en sväng till Dingle på vägen hem. Dock blev det inte något hejdundrandebra pass, men ändå. Rygg och triceps fick jobba och jag smuttade på proteinshaken nöjt efteråt. All träning är bra träning, trots att det inte var perfekt.

Nu är det bara tre veckor tills jag (förhoppningsvis) får e´grann semester! Läängtar. Jobet i all ära, men semester är ju inte fy skam alltså.

Nu ska jag vara social mot herrn här. Hej!

Kommentarer
Postat av: Sarah Agneryd

Hej! vad spännande dina poster är! kommer med all säkerhet läsa på din blogg lite mer! :) Ha en rolig helg ;)

2011-06-29 @ 10:51:42
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0