110625

Midsommarafton igår var en trevlig dag. Först traditionellt firande med sill, potatis och jordgubbstårta ute i stugan, och som vanligt fick vi sitta inne på grund av vädret. Sedan hem och fixa iordning sig och över till grannarna på grillat. Självklart fortsatte vi fira midsommar, i mitt fall med rosé. En sväng ner till festivalcampingen och träffa fina Vicki blev det också, alldeles för längesedan sist!

Idag har vi vart uppe hos K´s pappa och ätit. Sedan har jag bara legat ute på taket och lapat sol. Härligt. Dock mår jag lite sisådär (inte bakfylla, utan ren och skär... jag-vet-inte-vad). Bästa botemedlet är att umgås med fina människor, så snart drar jag och K in till stan för tacos och häng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0