110612

Ännu en superbra helg. Like always. Lite tokigheter har hänt, men än har ingen kommit till skada haha. Kvällen igår var supermysig med lillen, som somnade så gott i min famn efter ett bad och välling. Sedan kollade "mamamamamama" och "papapapapapa" på film tills den riktiga mamman och pappan kom hem :)

Väntar på att K ska komma hem nu, för jag vill ut och springa. Vi har en ny runda nu som innebär en hel del terränglöpning. Skitkul om ni frågar mig! Jag tycker det är så härligt att jag äntligen kommit på hur roligt och skönt jag tycker det är att springa, tro´t eller ej. Förr var det min mardröm, tråkigt att jag inte kommit på det tidigare bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0