110609

Ååh, åkte förbi massa studenter förrut. Blir verkligen glad för deras skull, och tänker tillbaka tre år tillbaka i tiden, när jag själv gick där och sjöng "FYFAN VA VI E BRA". Minnen. Dock var det liite bättre väder för tre år sedan än idag. Kan inte undgå att tänka på att jag faktiskt tar examen om en termin, lite samma sak! Fast grymmare! :)

Har jobbat färdig för idag, ska snart hämta mamma och tjöta lite innan jag drar hem och byter kläder. Jag är taggad till tusen inför kvällens gympass. Rygg och triceps blir det! Ta iiiiiiiiiii! ;)


Kommentarer
Postat av: Evelina

visst blir man glad när man ser studenter? ;)

2011-06-11 @ 11:01:42
URL: http://kungevve.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0