110601

God morgoon! Första dagen på lovet och jag fick iallafall en liiten sovmorgon. Inte jätteroligt att ha byggnadsarbetare rakt utanför fönstret när man inte sover med helvinklade persienner heller.. Wops!

Förresten! Igår när vi var ute och sprang fick vi oväntat sällskap utmed stigen... Jävla orm. Kan ju säga som så, att jag fick in en redig spurt där ett tag, och då hade jag inte ens sett själva ormen, bara att K hoppade till. Efter några minuters "jävla skit fan, jävla orm, faan också nu är detta spåret förstört" så lugnade jag ner mig, men faan alltså. Inte okey att vara såhär rädd som jag är.

Nu åker jag iväg en sväng, men kommer snart hem igen. Hej! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0