110719

Här bättre saker för mig än att hänga här, kan man väl lugnt säga! De sista dagarna har varit en blandning mellan vin, partyy, träning och andra asvärda grejer. Precis som det ska vara på semestern med andra ord.

Idag har jag iochförsig jobbat lite, men det gör detsamma för mig. Bara det inte blir varje dag just nu. Nu på eftermiddagen har jag planterat om mina små bebisar (chiliplantorna) och nu har jag precis svirat om till träningskläderna. Tur att jag köpte mig ett par shorts nyss, för det blir ruggit varmt på gymmet (Man tränar ju?). Taggar lite här hemma innan the PT kommer hem och vi åker. Hur många har en personlig PT och dietist? Japp, jag har det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0