110706

För ett tag sedan åkte grabbarna till gymmet. Utan mig. Jag får så snällt (men otroligt motvilligt) stanna hemma och kurera mig. Jag har nämnigen åkt på en dunderförkylning, som jag hoppas ska försvinna lika fort som den kom. Jag snorar och nyser om vartannat, och halsen har fått en törn den med. Onda tungor säger Allergi, men jag går inte på´t. Förkylning it is, och snart ska den vara över!

Jobbar gör jag ändå, och på lunchen idag blev det ett besök på DeVal och deras halva priset-rea. Hittade ett par långa löptights, ett par mjukisshorts och två par superbilliga shorts till. Summan touchade inte äns 200-strecket, så nöjd är jag!

Annars klättar jag på väggarna här hemma. Jag. Vill. Ut. Och. Springa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0