Nya naglar

Här sitter jag med nygjorda naglar! Några ramlade av idag så Marielle fixade till det med nya. Fransk blev det idag. Assnyggt. Sista gången jag ska göra på ett tag nu, så naglarna får vila lite innemellan. Det är nog bra!

Annars har jag haft en asbra dag i skolan! Jag trivs så himla bra där. Den nya kaffemaskinen med hundra möjligheter var inte fy skam den heller. Det blir till att åka dit imorgon med och jobba. Jag gillar´t!

Annars ska jag nog äta lite nu. Jag har knappt någon matlust nu för tiden. Frukost och lunch går bra, men senare har jag ingen aptit alls. Har bara ätit lite köttfärs sedan 12 nu, och är inte ens hungrig. Åh. Det är ju inte helt bra det heller. Men får få i mig någonting iallafall. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0