Händelserik dag!

Haha, jesus! Jag har precis kommit hem efter att ha varit utelåst. Inte hela världen i och för sig, eftersom jag var hos Marielle på andra sidan :) Men ändå! Låset fungerade inte, nykeln fastnade halvvägs, Kim jobbar, hyresvärden är i fjällen och ja, det är inte så lätt då. Vi stod som två fån och försökte hur många gånger som hellst, men icke. Till slut kom kära svärfar och efter ett bra tag och massor låsspray löste det sig och jag kunde komma in. Haha, undrar vad vi hade fått gjort annars.. Bo hos grannarna eller bryta upp dörrhelvetet?

Annars har jag och Marielle vart ute och gått en promenad idag. Satan vad kallt det var, men gött att få skvallra lite! Sedan fortsatte vi in till henne och hon fixade mina naglar. Huur snygga som helst blev dom! Hon har börjat göra gelenaglar, och testade på mig idag. Helt ottroligt vad bra det blev, och det var typ andra gången ever hon gjorde. Så nu har jag långa fina naglar med en liten stjärna på varje hihi. Tack vännen ♥

Nu blir det till att vänta på herrn som ska komma hem så vi får nån käk, hehe. Wok med ris blir det idag. Snabbt, starkt och enkelt. Perfekt!

Bilder på naglarna ska jag lägga upp imorn!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Så lite så hjärtat <3

2011-01-03 @ 20:48:26
URL: http://guuummsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0