Filip & Fredrik

Fan vilka grymma killar. Älskar´t. Har precis tittat på deras årskrönika på femman nu, och det var riktigt grymt. Hörde ni Hoffmaestro med Vid protesfabrikens stängsel? Den gjorde de riktigt fint, fast jag tycker att Håkan gör den mucho bättre! För vem kan glömma att stjärnorna nån gång blir stenar?

Aaajust det. Idag har jag shoppat massa saker till både lägenheten och mig. Sovrummet ska få lite färg, visst, jag gillar det beigea väldigt mycket, men det kan ju vara kul med någon mer färg. Sedan lite mer småsaker och så massa smycken till mig. Göttans.

Ändrade planer; imorgon är jag ledig!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Jasså, så det blir inget tv-spelande ? ;) Då kanske vi kan ta en kaffe ? ;-)

2011-01-06 @ 00:24:14
URL: http://guuummsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0