110130

Kaffekokar´n bubblar och jag väntar på att få lite energi i kroppen. Sedan bär det av till gymmet för att lyfta lite skrot och efter det blir det den obligatoriska söndagspromenaden. Sedan lär det bli packning här, varken jag eller baby kommer spendera särskillt mycket tid hemma nästa vecka. Iallafall inte han.  Ikväll blir det nog hemmamys av precis samma anledning.

Nästa vecka är helt sjukt fullproppad och räknar man med att man som student ska lägga 40 h/v på studier ligger jag på dryga 80, eftersom jag på något konstigt sätt ska hinna jobba heltid också. Men ansträngning ger resultat och detär bara att ligga i! ;)

Kommentarer
Postat av: Antonioirmelin

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-06-29 @ 09:38:43
URL: http://antonioirmelin.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0