110127

Goddagens! Sitter här och dricker mitt morgonkaffe, trevligt som fan. Seg i kroppen är jag, gårdagsens pass tog ut sin rätt. Ska fixa träningschema nu tänkte jag. Eftersom jag för tillfället endast kan gymma och springa på bandet/crossen så vore det ju lite lägligt. 3splitt eller 5? Ja, det är det som är frågan det.

Snart åker jag in till the big city of Uddevalla och jobbar en sväng samt åker upp till Erica och Hampus. Senare väntar tåget till the bigger city of Göteborg för shopping med mammi. Till sist väntar en resa hem to the bi.. öööhm.. vally of donuts! Låter inte det som en riktigt bra dag?


Träffade min gooos igår. Ååh jag vill ta hem honom till mig♥ Han är ju för söööt och gosig den där Akilles!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0