110124

Heej! Fy satan vilken träningsvärk jag har idag, haha. Kom knappt upp ut sängen. Tränade bålen massor igår, och kanske la på lite väl tunga vikter, för idag kan jag knappt röra mig. Men då har man ju tagit i iallafall!

Efter många om och men insåg jag och Linda igår kväll att vi börjar 10 idag, så en liten sovmorgon blev det iallafall. Morgon kaffet är nere och it´s time to face the day! Inatt drömde jag att jag hala tiden kom försent, så det är väl lika bra att gå ut till bussen i tid nu! ;)


Kommentarer
Postat av: Leifhelena

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2011-11-04 @ 15:24:27
URL: http://leifhelena.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0