110112

God morgon! Jag har sovit som en liten prinsessa, precis som alla andra nätter. Dock var det lite tidigt när klockan ringde för en timma sedan. Absolut eftersom det här är min lediga dag. Men vad gör man på sin lediga dag? Jo, man åker och jobar såklart! Så det är vad jag ska göra alldeles strax. Efter jobb blir det gymmet.

Skickade iväg ett mindre trevligt mail till min nästa kursansvarige igår. Jag vet ingenting om min nya kurs som börjar på onsdag. Är det inte helt sjukt? Dem är skyldiga att lägga ut schemat tre veckor innan, men jag har inte blivit registrerad på gul eller nånting. Tradigt. Men det löser väl sig hoppas jag.

I helgen ska vi hämta lite grejer vi beställt, woho =) Sen blir det nog lite extrashopping med, till lägenheten. Min budget för januari tog lixom slut igår, haha. Nejdå, så allvarligt var det inte, men jag ska försöka att inte köpa så mycket kläder, eftersom jag inte har någon plats för dem just nu. That´s it.

Nej, nu måste jag åka! Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0