110108

Tjeeeeeeeenare på er! Här sitter jag med två datorer framför mig, och surfar, haha. Så det kan gå! Igår hämtade vi vårt nya köksbordi massiv ek som är skitsnyggt, men jag har inte vant mig med att det är så stort än. Men jag antar att jag kommer göra det med. Så igår oljade vi hela dagen känns det som, men det är ju ett måste.

Sedan var det spelkväll här inne med Marielle och Daniel. Vi (som kunde) drack och framåt småtimmarna när vi var lite halvdragna plockades även bandhero fram. Det blev en skönsång utan dess like. Tyvärr trodde jag att jag skulle vara tvungen att flytta från huset när jag så vackert sjöng Here without you. På svenska. Det var tydligen inte så vackert ändå. Nehe.

Nej, nu ska jag stänga av en dator iallafall. Kul att det förresten får plats fyra skärmar av den lilla datorn på den stationäras skärm om ni fattar. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0